Pomagamy Klientom w projektowaniu i wdrażaniu strategii sprzedaży oraz doskonaleniu struktur, procesów i zespołów sprzedażowych.
Plan Marketingowy
Plan marketingowy to wyznaczenie kierunku rozwoju firmy, ustalenie funkcjonowania działań przedsiębiorstwa w taki sposób aby były spójne, aby składały się na większe koncepcje dzięki którym będą osiągane lepsze rezultaty ekonomiczne.
Biznes plan
Biznes plan jest dokumentem opisujący biznes, jego produkt lub usługę oraz sposób wejścia na rynek i finansowanie całej operacji. Opisuje on inwestycje, które należy wykonać oraz te które są w trakcie realizacji.
Analiza poziomu sprzedaży
Współpraca pozwalająca zoptymalizować proces sprzedaż dotyczący asortymentu oraz stanu osobowego firmy.
Ocena konkurencyjności przedsiębiorstwa
Wzajemne konkurowanie o nabywcę ma na celu uzyskanie przewagi konkurencyjnej, to znaczy takiej sytuacji rynkowej, w której jedno przedsiębiorstwo uzyskuje przewagę nad konkurentami dzięki lepszemu dostosowaniu produktów i ich cen do potrzeb i możliwości nabywczych klientów.